Neonvalojen                       grillausvasteet            polttaa mun ihoni pintaa

en voi kuin polttaa tupakkaa   tehdäkseni jotain

                                                                 savu kirvelee jo kurkussa, liian monta on jo tuhkakupissa

            mietin miten olen tullut tähän paikkaan

                                                     tähän hotelliin, jossa on liian ohuet verhot

                                                     niiden läpi näkee yön kulkijoiden hahmot

 

                                 kuinka monta tyhjää ihmistä on ollut tässä tyhjässä huoneessa

         ja minä olen osa sitä letkaa         yhteydessä ihmisiin jotka eivät halua olla yhteydessä mihinkään

                                       kumma että sellaiset ihmiset kulkeutuvat paikkoihin 

                                                          joissa on suurin riski takertua johonkin.

 

           Olen nähnyt niitä, niitä niinkuin minäkin

                                                    ne istuu jossain aulabaarissa

                          selkä huutaa jo että kurkottakaa mua kohti

                                                             jos saisin teistä jotain irti ja loppuis tää istuminen

                 eikä me koskaan voida sitä myöntää itsellemme

                   

                            Paitsi yksin hotellihuoneessa bourbonpäissämme

                                              ja jo seuraavana aamuna se oksennetaan ulos