Paska maa!

Rumia ihmisiä ja koiratkin haukkuu

    kun minä yritän nukkua

kotonani - kotonani jumalauta

            

          ja ulkona jyrrää koneet ja miehet nojaa lapioihin

   kukaan enää mitään

           enkä minäkään voi kaikkea tehdä (vaikka paremmin tekisinkin)

                                                           (!!!)

 

        Ja ne yhdetkin vaan nostaa palkkojaan eikä kertaakaan ole kukaan multa mitään kysyny

                         vaikka söin niiden rokkaakin torilla

                                              kovasti ne pauhas mutta empä tiiä

             

              Ja lapset on kurittomia

                          kukaan ei kasvata, ympäri korvia vaan

       loppuu kitinä ja oppivat elämään

                 kukaan mulle paikkaa anna bussissa  (eikä sillä, en minä vaivanen ole, periaatteesta vaan, en istuis)

 

Ja kun minä olen näitä asioita miettyny ja puhunukkin

            enkö olekin, olen olen,

                           mutta kun ei kukaan usko, saatana.

 

       Ja tuokin tuossa, kävelee kun mikäkin. Eipä ole kummonen

                                       paskaa tikunnenässä.